Javascript en cookies zijn nodig om deze site te bekijken

Tibetaanse Lu Yong Yoga - Maaseik

Locatie: Zaal Mosa, Maaseik
Datum:

Tibetaanse Lu Yong Yoga - Maaseik

Yoga is een ideaal middel om te onthaasten en je stressniveau te verminderen. Het werkt helend voor lichaam én geest. De rustige oefeningen hebben een gunstig effect op je hele lichaam en versoepelen je spieren. De yogahoudingen activeren spieren die je in het dagdagelijkse leven nauwelijks gebruikt en stretchen de spiergroepen die elke dag onder spanning staan. Hierdoor breng je het lichaam terug in evenwicht, verjong en versterk je het.

Draag comfortabele kledij en neem een yogamatje mee. Heb je geen yogamatje? Op de eerste les verkopen we onze exclusieve ‘(on)gewoon vrouw’ matjes!

Praktisch
Zaal Mosa, Eikerstraat 42, Maaseik
Reeks A, 12 lessen: 4, 11, 18 en 25 september | 2 oktober | 6, 13, 20 en 27 november | 4, 11 en 18 december (2018)
Reeks B, 8 lessen: 5, 12, 19 en 26 februari | 12, 19 en 26 maart | 2 april (2019)
Reeks C, 10 lessen: 23 en 30 april | 7, 14, 21 en 28 mei | 4, 11, 18 en 25 juni (2019)
19.30 uur tot 20.30 uur
Reeks A: € 72 leden De Voorzorg | € 103 niet-leden De Voorzorg
Reeks B: € 48 leden De Voorzorg | € 68 niet-leden De Voorzorg Reeks C: € 60 leden De Voorzorg | € 85 niet-leden De Voorzorg
Korting reeks A + B: € 108 (i.p.v. € 120) leden De Voorzorg | € 154 (i.p.v. € 171) niet-leden De Voorzorg
Jaarkorting reeks A + B + C: € 153 (i.p.v. € 180) leden De Voorzorg | € 218 (i.p.v. € 256) niet-leden De Voorzorg
Je kan je ook inschrijven voor een proefles: €7 leden De Voorzorg - €10 niet-leden De Voorzorg
Inschrijven kan via deze link

Welke soorten yoga bieden wij aan?
Hatha yoga is de basisvorm van yoga. De lessen bestaan uit actieve oefeningen, ontspanningsoefeningen en ademhalingsoefeningen en werken toe naar klassieke yogahoudingen.
Bij Okido yoga probeert men een goede balans te vinden tussen twee tegenpolen: spierspanning en relaxatie, stilte en beweging.
Tibetaanse Lu Yong yoga is een dynamische yoga, waarbij men nooit lang een bepaalde houding aanhoudt. De ademhaling is ritmisch verbonden met de bewegingen.
Zwaard yoga: de Tibetaanse benaming voor zwaardyoga is Tog Chöd (Tog "gedachten" en Chöd "snijden"). De bedoeling is je gedachten, stress en spanningen van je af te snijden en los te laten. Het is een soort “mindful” yoga met mooie, sierlijke bewegingen. Naast de bewegingen worden er ook bepaalde ademhalingstechnieken, mantra's en visualisaties gebruikt.
Do-in yoga sluit aan bij de Oosterse meridianenleer. De oefeningen laten je ledematen strekken en bewegen om de energie te laten stromen door de meridianen (energiebanen).
Iyengar yoga is een intensievere yoga. De poses worden iets langer aangehouden en er wordt gestreefd naar een perfecte uitlijning.
 
Wist je dat
… je je ook kan inschrijven voor de proefles?
… je 10% korting krijgt wanneer je je inschrijft voor meerdere reeksen (reeks A en B)? 
… je 15% korting krijgt wanneer je je inschrijft voor het hele jaar (reeks A, B en C)?
… leden van De Voorzorg recht hebben op een tegemoetkoming van max. €15 per jaar voor hun lidmaatschap bij een sportclub? Vraag de sportpremie dus zeker aan!
… leden van De Voorzorg van maar liefst 30% korting genieten?

Vzw Gezondheidscomités De Voorzorg
Voel je goed in je vel met onze betaalbare gezondheidslessen. Goed voor lichaam en geest!
logo viva-svv

De inhoud van de site kan veranderen naargelang je een andere regio kiest.